2014年10月11日 星期六

十‧一 好友來訪 "Happy Day"


2014年10月01日(三) ~

約了好幾次,不是因小朋友不舒服就是惡劣天氣而取消約會,


趁十‧一假期終於約齊程程一家大小到寒舍聚餐。歡 ~ 迎 ~ 光 ~ 臨 ~























早在暑假我和程程、昭同BB短聚過(佢媽媽提我昭同已經唔係BB啦,

有主見,學會要自己話事XD),跟阿民(昭同爸爸)這位老友真的很久沒見面,

想一想,該有一年吧!哈哈 ~ 「好耐無見,依然靚仔」!



























↑為保障家人朋友的私隱,大家睇唔到昭同爸爸有幾靚仔lu!haha...



放假前一晚,橫風橫雨,還打雷,又怕佔中行動令交通大受影響,

說好了約會是否如期進行,留待翌日才決定,倘若下大雨或港島區情況太混亂,

便改期吧!好友們住在深井,即使他們駕車入來赤柱車程也頗長,

因此每次約會都會受著各種不同因素而更改。 

























我和好姊妹未必可經常見面,偶然來個短聚也感到無比窩心和開心, 

讓小高加倍珍惜每一次相聚的時光。


兩歲多的昭同BB(下稱:小寶)愛上到海灘玩水,性格似足好動爸爸!































因此每次到海灘顯得非常雀躍,逗留短短十數分鐘足已令他樂透半天, 

小高感榮幸可以陪伴小寶到海邊玩水。























↑小朋友的世界真係好簡單,玩o下水,執o下貝殼,咁就已經好開心!:D



同場加映:搞笑甩褲事件XD

話說小寶借了泳褲給表哥穿著,結果著鬆了,玩水時,不慎「甩褲」,

小寶顯得有點尷尬,場面十分搞笑(諗返起都好想大笑XXD)。




 
























另外,要表揚小寶是個好孩子,聽教聽話,

說好太陽怕怕下山便要走,沒有扭計嚷著要多玩片刻。

(換轉小Ryan呢個好曳豬的小朋友,次次出親街都玩到唔願走。)


小寶是一個很乖巧、很愛笑、有禮貌又勇敢的男孩子,

去到哪兒一定會拖著大人手(小寶經常主動來拖我手,真係好sweet架),

小高很喜歡這種「小手拉大手」的感覺,真的很喜歡他。



























小寶得人鍚是有原因的,因他家教好(孩子也受教),

程程為了培養小寶建立良好的個人品德,花了不少心機和時間,

為免讓小寶沈溺在電子世界裡,在家盡量不用手機、不上線,

吃飯堅持不會以iPhone、iPad送飯等,

引用小高常用的金句「身教比言教重要」,就是這樣子。



























太陽下山便回家準備晚飯,好友一家遠道而來,本想以海鮮招待,

惜這兒買菜不方便,加上約會隨時會有所變動,結果在那朝早沒有出城。

 

五餸一湯只是家常便飯,沒什麼好飯菜招呼好友,希望他們不要介意!




















↑為怕小高辛苦,特意買來深井馳名燒鵝加餸,真貼心,正 ~

 
早上熬了一大煲響螺頭花膠豬展湯,喝清光,好開心 ~ 


 























再一次感謝好友程程和阿民帶小寶來玩呀! 有空多些來喔 ~




















↑小寶除了食飯唔乖曳曳豬外,其餘時間都好乖架!

昭同你說過自己已「大個仔」,既然長大了,便要自己吃飯,知道嗎?

(其後小寶有便便,我們在想會否因便便,令他沒胃口?)



怎樣也好,小寶為我們帶來很多笑聲和歡樂。

我在廚房做飯,他會想念我,當他洗澡、去便便又會叫我,

整晚拉著主任問東問西,十分可愛,願他繼續做個開心快樂小寶寶!




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘉路,早上好!多謝你 ~
      好在那天放假,可以一早起身準備!:)

      刪除
  2. 你用LC招呼你朋友家人,就算是家常餸,相信他們一定唔介意

    回覆刪除
  3. 小高親自下廚一定色香味都齊,仲要加埋LC碗碟,睇見覺得仲吸引過出街食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 誇讚了,謝謝你!呢餐飯真係普通家常便飯,不過今次有各式各樣廚具幫手,幾乎每碟餸可以o係同一時間出場,唔駛好朋友們在等,小高都覺得好有滿足感,好開心呢 ~

      刪除
  4. 同朋友聚下傾下,開心其實好簡單!小高廚藝了得!我都想加多雙筷!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarah, 講得o岩,真係只要同朋友聚下傾下計,已經好開心!^^
      哈 ~ 誇獎啦!普通家常便飯,多謝賞面!

      刪除
  5. 小高好好客~!我就好怕人上我屋企~~哈~我唔係咁鍾意有人上黎架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都無咩信心在家宴客招呼親朋好友,不過多得大家賞面,盡管試試看,唔理好食定好食,可以同班老友聚下食下真係好開心!^^
      其實我、我、我都唔係成日招呼朋友來架...皆因小高好懶,成日都懶得執屋!XD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...