2014年4月10日 星期四

~ Staub ~ 煮意 - 鮮蜆莧菜湯


一直以來想煮蜆湯,但蜆買回來又想用來炒或蒸,

有時候真的難以決擇,蜆的煮法實在太多,不論怎樣烹調都味
























這湯鮮甜味十足,加上濃濃的薑味,小高非常鐘意!\^o^/



小高善用Staub鑄鐵鍋鎖水和耐熱兩大功能,

有效準確預計份量(即係飲幾多就煲幾碗水),吃了一會,

湯還是熱辣辣的,很暖胃。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


鮮蜆莧菜湯


材料:(二人份量)

大蜆 500克,莧菜 300克(約半斤),薑絲 2-3湯匙,

米酒 2湯匙,清水 1000毫升,鹽 少許



製法:

1. 將蜆浸於鹽水約1小時,更換清水,洗淨,瀝乾水份。

2. 莧菜去根,洗淨,瀝乾水份,備用。

3. 燒滾水(我用Staub煲20cm),加入薑絲、米酒、莧菜和蜆。

4. 蓋上煲蓋,煮至蜆開口,加入調味,即成。


溫馨提示:

- 若時間充裕,大蜆浸於鹽水一小時後,換上清水再浸半小時。

- 若喜歡薑味濃郁,可自行調節薑的份量。

- 使用高溫廚具要留意鍋柄、鍋身,用上矽膠或手套,以免灼傷。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. Katie, 呢款湯簡直成為我近期大愛,有蜆有菜又有甜湯飲!真好呢 ~

      刪除
  2. 正呀~~~用蜆煮的東西我都超愛!!!XD

    回覆刪除
  3. 好吸引呀~有我至愛的湯水及海鮮, 仲有健康既菜, 我一定要試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 謝謝,喜歡就好了!我都覺得呢個湯正,有蜆有菜,仲有甜湯飲,齋飲湯我都夠!:D

      刪除
  4. 海鮮~哈~我老公鍾意食~~~小高搞到我想聽日煮返個海鮮宴tim!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,你真係好體貼,知你黃生鐘意又成日煮好o野比佢食!讚 ~

      刪除
  5. 呢煲湯一定好甜,我都好想飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,係呀!個湯真係好鮮甜,忍唔住飲完一碗又一碗,真係飯都唔駛食!XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘉路,你幾好嗎?就快咩都吃得,真好!:D

      刪除
  7. 這個湯一定勁鮮甜,一碗啦,唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah yeah ~ 加左蜆真係鮮甜無比,好正 ~
      無問題!一碗夠唔夠先?heehee...

      刪除
  8. 有如多問題想問, 想加入你地Toshiba x ABC Cooking Studio Cooking 輕鬆烤焗烹調學堂的群組, 本人唔係google的成員, 又唔知點做?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...