2014年4月23日 星期三

我的入廚日記 - 白飯魚煎蛋


復活節長假結束,在四天假期裡,小高只煮過一餐飯,

皆因主任即興帶小高去郊遊,放我幾天假,哈哈 ~


小高煮了什麼?其實沒什麼,一碟煎蛋、一碟青菜和一煲老火湯。















↑在超市看見晶瑩剔透的白飯魚,加上主任愛吃蛋,

用白飯魚來煎蛋,他一定喜歡!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


白飯魚煎蛋


材料:(二人份量)

白飯魚 200克,雞蛋 4個,葱粒 1湯匙,

鹽 適量,薑汁 1茶匙
























調味料:

鹽 少許,生抽 1茶匙


製法:

1. 白飯魚加入少許鹽清洗乾淨,瀝乾,用廚房紙吸乾水分。

2. 加入1茶匙薑汁,略醃,備用。

3. 雞蛋拂勻,加入白飯魚、葱粒及調味料,拌勻。

4. 燒熱平底鍋,下油倒入蛋料,煎至兩面金黃,即成。


溫馨提示:

- 煎蛋要有耐性,慢慢煎,忌心急,應煎好一面再反轉。


19 則留言:

  1. 白飯魚煎蛋,好味啊,見到都想食 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 歡迎你回來喔 ~
      對,白飯魚配蛋真係好正!:D

      刪除
  2. 白飯魚除咗要晶瑩剔透, 仲要漲卜卜, 就最好味. 我屋企街市唔靚, 要去深水埗先買到靚嘅白飯魚

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 你果邊街市咁多好嘢買,買唔到靚的白飯魚就吃其他la!^^

      刪除
    2. 小高,我屋企對面個街市都唔係好多嘢買架。有時我都要出城架。。。嘻嘻!

      刪除
    3. 出城買到好材料真係靈舍開心!不過大包小包攞返屋企就...辛苦d!

      刪除
  3. 小高~你就好啦~
    我老公唔會咁好同我去郊遊架~佢條大懶虫~唔願郁架佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,哈 ~ 自結婚後,我們已經好少郊遊,皆因佢都好宅男下,今次真係好難得出外走走YEAH ~

      刪除
  4. 我未食過白飯魚嫁,原來超市有得買! 百佳嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 我o係taste度買,相信大間d的百佳都應該有得買,下次留意o下!
      將薑汁括走d皮,磨出薑汁就用得(or用刨蘿蔔果d幫下手)。^^

      刪除
  5. 細個阿媽有整過,加埋蛋好好味呢,正呀我又要重拾下兒時回憶先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 反而我諗緊細個時有冇食過,好似有又好似無...
      白飯魚配蛋真係好美味,重點係簡單易煮。弓

      刪除
  6. 我祇識洋蔥炒蛋咋! 從未想過呢味餸。。。。好煮意! 但星星國街市唔知有無白飯魚賣?要睇下先得。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 晚安!洋蔥炒蛋也美味,如果吃牛,下次試下加些碎牛一起炒,又多個變化!:D
      如果買到白飯魚又試o下白飯魚煎蛋,希望你鐘意!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...