2014年4月14日 星期一

港產片


昨晚大家有看電影金像獎嗎?


所有獎項已塵埃落定,在獲獎的電影中,

除《殭屍》未看,其他也看過了,當中留下深刻印象的是一套沒大卡士, 

郤拍得非常用心和出色的電影 ── 《狂舞派》。 





































黃修平和BabyJohn 憑電影《狂舞派》分別奪得新晉導演和最佳新演員,

此外,主題曲「狂舞吧」也贏得最佳原創電影歌曲!恭喜 ~



為了夢想,你可以去到幾盡?

















近年罕有的清新勵志、甚有水準的香港電影。大力支持!
 

PS. 小高認為電影金像獎不用太多嘉賓,

就連司議台詞也不用多,將寶貴時間留給得獎者分享感受吧!




談到港產片,剛過去的Happy Friday看了改編自網絡小說的電影,

《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》,

未上映已引起話題,入圍第六十四屆柏林國際電影節,

十七個字的片名亦算是新紀錄吧,哈哈 ~ 



































這部電影剛上畫,不說不太多,不過小高膽小

有些恐怖場景也會心害,會讓你驚、讓你笑,也讓你思考的懸疑電影
















 


片尾為續集留下伏綫,不過.....能否成功開拍續集,便要看看電影賣不賣座!
 

24 則留言:

  1. 原來小高對電影也很有興趣呢﹗
    水太太一直想睇狂舞派,但佢出o個排好忙呀... 冇時間去睇,可能遲D買碟睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,午安呀!吃了飯嗎?^^
      哈,我倆都喜歡看戲架!入戲院睇電影輕鬆下之餘,仲可以振興香港經濟。
      狂舞派真的不能錯過,記得買碟來看看,支持本土製作!

      刪除
  2. 嘩,我好耐無看過movie....港產更加無呀! 不過我都想看呢套van仔戲,好似好特別咁

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 講開紅van題材真係有別平時的movie,其實未睇之前咩都唔知...原來係編網絡小說,都幾好睇!
      btw 如果要看港產片點樣睇?買碟?

      刪除
    2. 吾會買碟,多數都係老公download..不過我真係好少睇

      刪除
    3. icic, 咁又係,要返工又要湊女,有時間都留來休息下。

      刪除
  3. 兩套戲都好受歡迎, 第時希望電視會播啦 (好懶去戲院添~~)~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Helen, 我諗狂舞派有機會o係電視上播放,但紅van未必,因為列作三級電影。

      刪除
  4. 紅van會驚,咁我都唔敢睇囉。好多人話疆屍好睇,但恐怖片真係怕怕...

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, haha...放心啦!我諗你應該頂得住,查實係小高膽小而已XD ~
      我諗o係戲院睇疆屍,會驚好多,日頭o係屋企睇應該會好d,哈!

      刪除
  5. 小高覺得紅van好唔好睇?! 本來好有興趣去睇,不過身邊啲comment好多都話麻麻哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,首先講o下主任佢好鐘意,讚題材特別兼好睇,我就覺ok啦!都唔錯,係個尾差少少...

      刪除
  6. 小高,我以前好鍾意睇鬼戲,但越老越細膽。。。。“疆屍”我用ipad睇到一半就不敢再睇下去。
    原來"紅van"都係鬼戲黎架?
    星星國去戲院睇香港片,全都配以普通話,所以我好少去戲院睇戲,除了獲好評的西片。

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 小高又係,以前鐘意睇鬼片,會驚,但又忍唔住睇...家下就更細膽。
      其實睇疆屍都驚驚,但可能在家睇....如果o係戲院睇應該會好驚。
      um...配左普通話真係差少少... :(

      刪除
  7. 小高,我朋友話如果想睇這套戲就千萬唔好睇小說先。因為睇完小說再睇反而覺得失望

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同,尤其係有期望...容易失望,所以咩都唔知入去睇,會好d。

      刪除
  8. 原來個紅van係套戲,唔怪得頒獎典禮果間惠英紅係咁賣廣告 XD
    不過原來係鬼片黎架,咁我唔敢睇啦,睇完可能唔敢搭紅van ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 哈哈 ~ 係呀!其實紅van又未算係鬼片,似懸疑片多d,主要o係講一班人突然去到另一個時空,大家會有唔同的反應......都係唔好講太多!有興趣可以睇睇 ~

      刪除
  9. 《殭屍》有一幕喺條公屋長走廊到拍~~嘩~嗰下真係嚇死我~~~拍得好得人驚咁呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,我honey都係咁話...如果我細個時睇一定睇完瞓唔著 + 凝住凝住!

      刪除
  10. 哈哈哈, 平時我好少睇戲, 但自從有AE 白金卡之後, 大部份O既星期五都會去睇戲喇, 有買一送一丫嘛.....
    紅van 我睇O左兩次呀, 期待續集~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 既然用AE咭咁o係入戲院睇好,就算上網訂票比多d手續費都抵好多,我們依家都慣左happy friday先去睇,抵d!:D
      嘩!睇兩次,果然好愛睇喎 ~ 希望有下集出,我o也都期待緊 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...