2014年4月5日 星期六

無聊逸事◎濕平


我找到了,終於找到心宜的保溫瓶!YEAH ~




















容量不大,價錢不便宜,趁Sogo打拆也要二百多元,

但勝在持久保溫、輕身,又有安全扣,放入手袋不怕漏水。


小高做了一個簡單測試放入熱水,14小時後倒出來,

還有煙,仍是熱的,真棒!這個粉紅色也是小高的大愛。


 


















順道分享一下我在Sogo(9/F)買來的戰利品。
















不止我一人有收穫,主任也有呢 ~ 

買了香薰機配合Young Living的香油,開始自家精油治療法。















22 則留言:

  1. 夫婦一齊買到心頭好真係開心 ^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 係呀!一齊shopping又買到心頭好,就更加happy!:D

      刪除
  2. 原來小高要鐘意迷人pink lady,yeah ^^
    個保溫瓶好靚呀,粉紅色,好o岩女仔用呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 嘿嘿!我鐘意粉色既嘢粉紅、粉藍、粉紫,但講起先為意...睇返我三個水壺都係粉紅色!XXD 原來我骨子裡咁鐘意粉紅色,哈哈 ~

      刪除
  3. 原來小高要鐘意迷人pink lady,yeah ^^
    個保溫瓶好靚呀,粉紅色,好o岩女仔用呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時手快未打哂就post,呢個保溫瓶小高真係好鐘意,就算加埋水都唔覺重,幾乎日日跟身!^^

      刪除
  4. 我星期四那晚到sogo shopping, 去到9/F也失守.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, happy喎,收穫ok嗎?
      有冇見到木製沙律兜?本來想買,但主任覺得無胃 =.=,好在第二日比我敗到個LC沙律兜!哈哈 ~

      刪除
  5. 象印O既保暖壺係我用過O既最好O既.....我都係只買粉紅色.

    哈哈哈, 小高又去sogo 放血(原來你相中O既戰利品我都已經有喇....)~~~~ 今次我無去, 我星期五去O左LC 開倉放血呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 認同!用過幾個品牌的保暖壺,最能夠達到保溫效果非象印莫屬,所以貴d都值得。
      粉紅色真係好令令!^^
      早兩日出開城上去望下,點知又比我敗到嘢,真係...少d出街比較穩陣!XD
      So happy, 見到你的戰利品好開心呀!周五係咪排左好耐?第一日買到心頭好嗎?

      刪除
  6. 回覆
    1. Katie, 呢個保溫杯已成為近期大愛,幾乎日日隨身!:P

      刪除
  7. 我都是用呢隻 :-)

    我買左紫藍色

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 紫藍色也我是小高杯茶,但那天見不到!:)

      刪除
  8. 小高, 我屋企保溫杯已有四個. 你嗰個顏色我好鍾意, 再買, 一定畀人打手板. 你同主任都買到心頭好, 真sweet~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 保溫杯也等同煲,大大小小唔同形狀都各有一款!:P
      不過你忍忍手...留返d錢敗其他廚具吧!heehee...你明架啦!wakaka....

      刪除
  9. 14個小時仲保到溫? 咁好好喎!~
    我唸住等下個月sogo 周年慶再掃貨~哈~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,真係堅...相信再放多幾個鐘都應該仲keep到熱!
      give me 555555555555,我個心都已經飛左去下月sogo周年慶,好期待呢 ~

      刪除
  10. 回覆
    1. Jessica, 真係堅,d水倒出來仲有煙,我趕時間o乍,如果唔係相信再放幾小時都keep到溫度。

      刪除
  11. 小高同主任都有戰利品,一齊濕平就更開心啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,對,最緊要o係主任都買到心頭好,如果唔係...我好似成日買咁!XD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...