2014年11月11日 星期二

我的入廚日記 - 香菇肉碎銀針粉


近期煮得多,間中也想偷懶不下廚 :P,出街吃固然方便,

但吃得多也感乏味,還是自家煮最好!一於來個簡單的香菇肉碎銀針粉。
 


















 

 


↑一碗熱騰騰的香菇肉碎銀針粉,準備連製作前後不用三十分鐘,簡單又好味!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


肉碎銀針粉


材料:(2-3人份量)

免治豬肉 150克,冬菇 4朵,蝦米 2湯匙,薑片 1片,


銀針粉 1斤,清雞湯及清水 --- 各500毫升

























醃料:

生油 1/2湯匙,胡椒粉及麻油 --- 各少許


製法:

1. 免治豬肉加入醃料醃約10分鐘;銀針粉沖淨,瀝乾水分。

2. 冬菇及蝦米用水浸軟透,冬菇去蒂,切絲,備用。

3. 將水拌入雞湯內一同煮滾,加入薑片、冬菇絲、蝦米及免治豬肉煮10分鐘。

4. 加入銀針粉煮約5-8分鐘至熟透,伴入葱粒(需要時可加鹽調味),即成。


溫馨提示:

- 吃用前,灑上少許胡椒粉,增加香味。

- 若不以清雞湯作湯底,可增加材料份量,並多煮5-10分鐘令材料出味。

- 最後以少許鹽、魚露及胡椒粉調味,即可享用。


12 則留言:

  1. 好似唔難咁喎,等我又試吓整比妹豬食先,不過啲銀針粉响邊度買到呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,唔難架、唔難架,仲好好味添!
      你試o下去d買粉麵的店鋪(即賣河粉、生麵果d...)通常都有銀針粉賣。 :)

      刪除
  2. 令我唸起之前j2 有個節目~講一個地方話佢d 銀針粉好好味呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街好少機會吃到銀針粉,所以都係自家煮多,每次煮又會諗返起細細個媽媽煮比我o也食的情景,感覺好窩心的 ~

      刪除
  3. 小高, cici比較鍾意食湯銀針粉多啲

    回覆刪除
  4. 嘩..... 我應該都有十幾廿年冇食過銀針粉... 完全唔記得左佢呀~!!!! 倫敦真係好似唔覺有得賣呀~!!! >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼粉子,我諗o係你果邊就算到唐人街都應該無得賣!
      其實o係香港都少左地方有得食,所以我就買回家自己整 ~
      每次一吃就會有兒時的感覺。:)

      刪除
  5. 星星國叫銀針粉做老鼠粉。。。我都好少見wet market有銀針粉賣, 只有熟食檔有得食。
    見到你碗香菇肉碎銀針粉, 就想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 我係客家人,家裡都係叫 "老鼠粉" 架,聽到你咁講,覺得好有親切感。
      細細個,一到周日下午,媽媽就會煮麵、煮粥或煮老鼠粉比我o也食,唔駛成日食飯覺得好有新鮮感!haha...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...