2014年1月14日 星期二

小高煲靚湯 - 生菜鯪魚肉湯



一碗熱騰騰的生菜鯪魚肉湯勾起一些兒時回憶。












 










 
中學時,學校位於半山區,有伴又不懶惰的時候,通常是步行下山, 

到達山腳有家街邊車仔檔專賣生菜魚肉及碗仔翅,

每次經過必定外帶一碗回家慢慢歎,真的好味到不行(純個人應為XD)。

 

 














 

這湯水既易煮又美味,魚肉很滑呢 ~ 

小高一個人連「湯渣」喝了三大碗,滿足不已!:-)



 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

生菜鯪魚肉湯


材料:(二人份量)

鯪魚肉 180-200克,唐生菜 300克(約半斤),薑片 4片(拍鬆),

蔥 1棵(切粒),清水 1250毫升,鹽及胡椒粉 --- 各少許













 


醃料:

鹽 1/4茶匙,糖 1/2茶匙,紹興酒 1湯匙,胡椒粉及麻油 --- 各適量


製法:

1. 將鯪魚肉加入蔥粒和醃料攪拌,醃片刻;鋪放在碟上並壓平。

2. 唐生菜洗淨,瀝乾水份,切絲,備用。

3. 燒滾水,放入薑片,用匙沾上熱水將魚肉遂少放入鍋中。

4. 待煮滾加入生菜,再次滾起時下鹽及胡椒粉調味,即成。


溫馨提示:

- 用湯匙 / 茶匙沾上熱水較易將魚肉放入鍋中(吃火鍋時,這方法也管用)。


23 則留言:

  1. 小高,我不好魚,但香港的生菜鯪魚球就會幫襯,因無乜魚味。 在星,要去牛車水街市才有得賣。 香港,真方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 吃過午飯嗎?鯪魚肉唔腥,湯煮仲好滑,真係好好味!
      香港真係一個美食天堂!:D

      刪除
  2. 小高,這個湯勾起我嘅兒時回憶,就係我媽懶煮飯就煲依個湯+白飯就係一餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 午安呀!ha...係, 一諗起碗湯就勾起不少兒時回憶,好懷念讀書時代....
      正 ~ 有魚有菜咁就一餐,幾好!

      刪除
    2. 小高,我都好懷念讀書小時候年代,簡單好多!

      刪除
  3. 我都勁愛這個 ! 好掛住鯪魚肉添

    回覆刪除
  4. 小高~睇到好想食,突然間好想做你鄰居!! :D

    回覆刪除
  5. 依個湯簡單又好味,有時如果想有湯飲都係個唔錯算擇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 午安呀!呢個湯正,簡單得來有魚有菜幾好!而且湯煮鯪魚肉好滑咁,希望你都喜歡!^^

      刪除
  6. 我喜欢食鲮魚肉,下次試下咁煲先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽,咁要試試,簡單易煮!:D

      刪除
    2. 原來工人姐姐識煑呀,已分別試了鲮魚肉同鱼片,清清地,正又好味!

      刪除
    3. 一仔媽,早呀!正 ~ 簡單易煮又好味,下次我又加魚片!^o^

      刪除
  7. 老實講, 我從來未食過呢種小食, 而家在街上都好少見呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Leung, 你呢番話似曾相識,皆因我honey都係咁樣同我講!XD
      呢款小吃依家真係少左地方有,就算有...個人覺得都係麻麻地好吃,可能係先入為主左 :P。

      刪除
  8. 小高,晚安呀!
    近來好嗎?芙芙雖然少上來update,
    但有時也在facebook看到你的作品呢,正正你post這個生菜魚肉前,
    芙芙才說想要吃生菜魚肉,轉頭就見你post了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,你幾好嗎?近來OK嗎?太耐無你近況啦,希望一切安好!呢排好多人唔舒服,你自己要小心,多保重!
      哈 ~ 心有靈犀?我都係突然心血來潮好想吃...... 其實我呢排懶左好多,臨近新年咩都唔搞...但希望可以執下屋,執好自己d烘焙"架生",哈哈 ~
      你呢?會忙製作糕點嗎?^^

      刪除
  9. 我都喜歡食鯪魚肉,你呢個魚湯好得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡簡單單,有魚有菜,仲有一啖湯水落肚都真係幾好!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...