2013年10月3日 星期四

小高獨家呈獻:開餐啦 ~ 餐具糖霜曲奇


~ ~ 變身後 ~ ‧‧開餐啦 ~ 餐具糖霜曲奇

















若你緊貼小高FACEBOOK專頁,

會留意到以下一張名為 "變身前" 的相片。




















叉子和匙羹造型十分可愛,不加任何裝飾賣相已討好。

餐具曲奇模是上海街之行的戰利品,一見鐘情,愛不釋手。
















↑「刀 + 匙」也是「小高廚房」其中一款設計。


















 
在曲奇面上唧上Royal Icing,

再加一朵以Gum Paste製成的小花,令餅乾生色不少 :D。















32 則留言:

  1. 回覆
    1. Mrs Leung, 早上好! 嘻 ~ 整左個label方便封口之餘,比朋友時又可以整靚靚!:D

      刪除
  2. 加咗色靚好多呀!!!~~小高你好掂呢~!!!d 曲奇整得咁吸引~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,早呀!YEAH ~ 加左色感覺上真係唔同左,見到都心!謝謝讚賞 ~

      刪除
  3. 靚到吖。。。真係唔捨得食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 早呀早呀!謝謝你 ~ 有時候...我都會唔捨得送出去!XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 芬妮,早上好!歡迎你 ~
      多謝多謝!^^

      刪除
  5. 回覆
    1. HIHI tintin morita, 多謝,多謝讚賞!
      係呢 ~ 其實我可以點稱呼你?^^

      刪除
  6. 變身之後勁靚呀,原來小高仲有自己o既label添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,早呀!哈 ~ 太誇讚啦 ~ 不過真係好好好多謝你的讚賞!
      嘻 ~ 其實都想方便用來封口,有時比朋友又可以整靚d。:D

      刪除
  7. 好靚 , 好有心機的自家制 ! 嘩,仲有自家label , 越來越專業呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 午安!吃左飯未?^^
      謝謝你,好多謝你的讚美...讚到小高面紅紅!

      刪除
  8. 嘩,真係做得好細緻,連自家label都有,咁會唔會有自家盒呀?你有冇留畀我食呢?我好番啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 吃左飯未呀?:D 多謝、多謝讚賞,哈 ~ 整左個label貪佢可以方便封口,有時比朋友感覺上靚d、開心d。
      曾經我真係有諗過整紙袋,因為有時整左d餅、cake想比朋友吃,無咁多袋真係o岩size。不過諗下好...一來成本貴...二來要整既話,數量一定不會少...我已經買左好多好多嘢...無位放!=.=

      刪除
  9. 變身前後都好靚呀~小高你好勁

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Petit Candy, 謝謝你!多謝讚美 ~ ^^

      刪除
  10. 未變身個樣有啲似木叉 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,午安!吃過午飯嗎?:)
      haha ~ 似架似架...:D

      刪除
  11. 小高, 午上好呀 :D
    變身前曲奇已經很棒啦
    變身後真是不得了呢
    包裝好有心思啊~~~
    小高,支持你呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuen Yan, 午安!吃左飯未?^^
      好多謝你,變身前後都讚,仲要讚得好仔細,謝謝你Yuen Yan!:D
      唔懶時我都鐘意為平凡的曲奇扮靚靚,不過一開壇就好多陣象,所以...都係等唔懶時先好開工!XXD

      刪除
  12. 真係變身前後都好靚, 好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Carry, 你幾好嗎?吃過午飯嗎?:)
      YEAH ~ 多謝你!些些喔 ~

      刪除
  13. 變身前同變身後各有特色, 好有心機整呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 午安呀!感謝你的讚賞!其實變身前的造型都幾討好,但變埋身就更加賞心悅目!^^

      刪除
  14. 回覆
    1. Katie, 午安呀!小高都係呀 ~ 影相後個baby blue變得深左少少...現場睇就淡色d。多謝你 ~

      刪除
  15. 回覆
    1. 水太太,午安呀!吃左飯未?hee 多謝你呀!:D

      刪除
  16. 如果你係我呢邊,我實叫你幫我手整baby shower candy呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 多謝你 >3< !如果我去美國也一定會找你!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...