2016年1月5日 星期二

~ Miele Steamer。好蒸煮 ~ "霸王薑葱蒸雞翼"


踏入2016年1月,離預產期不遠,心情愈來愈緊張!


下周二,小高正式放產假,所以這星期會忙得很......

希望趕及在放假前清好手頭上的工作! 同事們,辛苦了!



另一方面,趁有時間便教傭人姐姐煮簡單的餸菜。

"霸王薑葱蒸雞翼"既簡單快捷又好味 ,加上雞翼啖啖肉,更加滋味呢 ~ 




















↑濃郁的薑葱味,還滲著淡淡玫瑰露酒的香氣,連姐姐都讚:「Very nice!」。 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Miele主理 "霸王薑葱蒸雞翼"


 

材料:(二人份量)

雞中翼 10隻,葱 1條(切段),薑片 3片,葱絲 3湯匙,

薑絲 2湯匙,紅辣椒 1條(切絲),滾油 1湯匙,蒸魚豉油 2湯匙


醃料:

玫瑰露酒 2湯匙,史雲生雞汁 1/2茶匙,胡椒粉及麻油 --- 各少許


製法:

1. 雞翼解凍,洗淨抹乾,可原隻或斬件一開二。

2. 加入醃料、葱段及薑片混合醃約3小時或以上。

3. 將雞翼放在碟上,放入Miele蒸爐以100c蒸約20-22分鐘。

4. 取出,取走葱段及薑片,在雞翼面上鋪放葱絲、薑絲及紅椒絲。

5. 最後澆上蒸魚豉油及滾油,即成。


溫馨提示:

- 若以新鮮雞翼做這道菜,雞味更濃,味道更佳。

- 亦可用大火隔水蒸來替代蒸爐蒸雞,蒸煮時間相同。


6 則留言:

  1. 小高~仲有一星期放產假~前2定1 呀??你真係唔好周圍走喇~喺家休息多D~
    好期待見到妹妹呢~~~!我嗰時開刀~聽到喊聲~自己都喊埋一份~!!因為終於擔心完同捱完~嘩哈哈哈~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,早呀!返埋今日o炸 ~ 我放前二後八。^^
      知道知道...其實我囡囡對我真好,我依家除左開始有d腳腫外,真係行得、食得...
      所以晚上都KEEP住散步45分鐘-1小時。
      我諗放假最多出去超市買少少餸就算,唔會出太遠...
      只係聽你一講,我都想喊埋一份,生命真是奇妙...我會加油的!

      刪除
  2. 小高,放鬆心情,唔好咁緊張。好期待見到妹chi ^^

    回覆刪除
  3. 小高休息多D, 好期待見到BB, 加油! :)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...