2016年1月20日 星期三

♥♥ 39w1d ♥ 放產假是如何過的......?


~ MuiChi ● 39w1d ~  

上周二開始放產假了 ~ 返開工的小高真的有點不慣呢 ~


一班好姊妹很有心,怕我悶、怕我難出城索平......特意前來探望,

既幫小高入貨外(食材),又買來超級美味的《LadyM》蛋糕作下午茶。




















即使只能淺嚐(食好少好少o乍),亦已心滿意足,Lady M的蛋糕果然出色,

小高最欣賞的是招牌千層、綠茶及伯爵茶蛋糕,難怪在一夜之間風靡甜品界!




















中午到了海邊享用美味的午餐!:D

























即使小高未能開懷大吃,不過見住班好姊妹吃得開心,自自然然開心埋一份!

謝謝甜心姊妹們陪我和妹chi度過了一個非常愉快又嘻嚇哈哈的一天。

























放產假期間,大家都叮囑我要多休息,但是......小高又沒有午睡的習慣,

加上妹chi鍚媽mi,即使腹大便便仍行動自如,幸運地沒有任何不適!


所以......手㾗......開壇了 heehee ~ 好耐好耐無baking啦!


























可能太耐無焗餅都怕自己失手,還好主任大讚好味(因怕甜無試味),

說到最興奮莫過於是我家傭人姐姐,初次製作蛋榚份外雀躍,大讚 very good ~


特濃朱古力蛋糕送咖啡確無得頂 ~





















很久前己經想買一部咖啡機給主任,但他常說不用不用......

但當他真正擁有時便愛不釋手,雖然小高又無份,但只是聞一聞亦滿足!



這幾天雖說閒在家,但日子也過得充實,午餐未吃,己想著晚餐吃什麼haha......





















剛過去的周一回私家見醫生,他說很大可能今個星期妹chi會出世啦!


令小高和主任既興奮期待又緊張...其實...中午時己見紅,但未見痛又未穿水,

所以未入院,但為了安全,待晚飯後入院觀察會安心些,祝我們一切順利!

17 則留言:

  1. 天氣寒冷,小高謹記著多件衫,希望bb快快同大家見面,係小高同主任最好的結婚週年禮物呢,祝小高順順利利,亦希望小高同bb都平安健康^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,有心有心,今日真係凍凍凍左好多呀!你都要多保重呀!
      對,無論妹Chi揀邊一日出來己是我們最佳的結婚周年禮物,只求她平安健康便心滿意足!^^

      刪除
  2. 祝小高順順利利, 好快見到bb 呢! 加油. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan,多謝你呀!我們都好期待跟小寶寶見面呀 ~

      刪除
  3. 妹CHI好錫媽咪呀~~幾好呀,可以襯而家做下自己想做嘅嘢~~佢出世就會忙呢,祝你一切順利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,謝謝祝福!我個寶貝囡真係好鍚我架 ~
      對,趁閒著就忙係呢樣果樣......之後應該無咩閒情整呢樣果樣了 XD

      刪除
  4. 祝小高順順利利, 好期待見到妹CHI

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹媽,多謝你呀!我們也十分期待呢 ~

      刪除
  5. 祝一切順順利利,期待妹chi既來臨

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,謝謝祝福!我們都好期待呀 ~ ^^

      刪除
  6. 小高~你個短頭髮look 好得喎~~
    好好enjoy 呢幾日~之後冇得瞓~有排忙呀~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶的讚賞,今次我無出城剪,擔粗粗試左新Salon,本來諗住修薄d同剪短少少就算......但諗諗下反正都剪,不如剪多少少方便坐月。
      係,知道 ^^

      刪除
  7. 小高,你個短髮 look睇上嚟好細個。祝你生產順順利利!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...