2015年11月2日 星期一

~ Le Creuset ~ 煮意 - 頭抽豉油雞脾


小時候愛吃豉油雞脾,放學回家途中總會心思思想念便利店的叮叮點心......

長大了,反而甚少吃.......某夜心血來潮,很想回味!

























↑雞脾啖啖肉以頭抽豉油、八角、紹興酒等調味烹煮成,嫩滑又香口。
 
 

最近竟被我發現主任在午飯時間經常吃焗飯、焗意粉......

這麼不健康的飲食習慣,一定要制止!


於是,多了為他準備飯盒帶回公司,免得他說沒什麼好吃,才選焗飯!























 
↑簡簡單單又當一餐!^^


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


LC主理 "頭抽豉油雞脾"


材料:(二人份量)

鮮雞脾 2隻,葱段 2條(切段),薑片 3-4片






















頭抽豉油汁料:

頭抽豉油 200毫升,生抽 100毫升,紹興酒 3-4湯匙,

冰糖 75克(可按個人喜好),八角  2粒,清水 500-600毫升


製法:

1. 雞
洗淨,用叉在雞肉面上刺數下,在背部劃兩刀(這樣較易入味)。

2. 燒滾一鍋水,放入薑葱和雞脾煮約3-5分鐘,盛起,放進冰水中浸一會。

3. 準備另一個鍋(我用LC鍋‧25cm),加入頭抽豉油汁料慢慢加熱至冰糖溶化。

4. 煮沸後,將雞脾放入已調較的汁料中,雞皮向下。

5. 待汁料再次滾起後,調小火煮5分鐘,熄火炆約12-15分鐘(視雞脾大小而定)。

6. 12分鐘後翻轉雞脾到另一面,繼續炆焗15-18分鐘,取起,即成。


溫馨提示:

- 若時間充裕,在最後一個步驟炆焗雞脾時可多焗一會,令雞脾更入味。

- 餘下的頭抽豉油汁隔去油份,放入雪櫃冷藏可再次使用。 


14 則留言:

  1. 袁生袁太各人都要一隻 , 雞脾啖啖肉我愛呀

    回覆刪除
  2. 小高~呢個雞脾好吸引~!用黎做tea 同宵夜都好正呀~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,當晚主任回來就KO左一隻當宵夜,真係唔錯架! ~ HAHA

      刪除
  3. 嘩,好吸引啊~~~
    主任個飯盒咁細啊,小高你整多d 麻,雞脾咁正,ko 兩隻都太easy ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, heehee....查實主任平時食好少架....所以有時顯得小高好大食咁....=.=
      不過近呢幾個月佢就大食左,因為成日要我食我食唔哂既嘢....哈哈 ~

      刪除
  4. 嘩,呢個好簡單and 雞脾係佢地至愛,今個wkend 一於煮先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 喜歡就好了 ~ 啖啖肉,小朋友都應該鐘意食!yummy ~

      刪除
  5. 主仕夠唔夠食呀~~ 整多兩隻俾佢做下午茶嘛~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咔咔,小洚,不用擔心呢 ~ 主任一向細食架!
      不過留來做下午茶或宵夜都真係唔错、唔錯 ~

      刪除
  6. 小高,好大隻雞脾呀!cici細個冇雞脾食,雞脾畀晒細佬食。 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...我咪又係....證明我吔錫細佬!heehee....

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...