2015年11月23日 星期一

我的入廚日記 - 香菇肉絲上海湯麵


小高喜歡吃粉麵多過吃米飯,你們呢?


米粉、拉麵、鳥冬、銀針粉、上海麵、酸辣粉......通通都愛,

這一碗香菇肉絲上海湯麵,色香味俱全,為近期大愛。XD




















↑在家煮麵方便又好味,且經濟實惠。


 























↑預先把材料落鑊炒香,再放湯煮,令湯味更濃郁!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


香菇肉絲上海湯麵

材料:(2-3人份量)

梅頭豬肉 150克,冬菇 6-8朵,甘筍 1/4條,

蒜頭 2粒,薑片 2片,上海中麵 300克(約2人份量),

鮮魚湯 / 清雞湯 500毫升,清水 200毫升,葱粒 適量






















醃料:

生油 1湯匙,粟粉 1茶匙,麻油 少許(後下)


製法:

1. 梅頭豬肉洗淨,切絲,加入醃料醃約15分鐘。

2. 冬菇浸軟,去蒂,切絲;甘筍去皮,切絲;蒜頭切片,備用。

3. 將麵條加入沸水中煮約3-5分鐘,盛起,過冷河備用。

4. 另燒熱鍋,下1湯匙油加入蒜片爆香。下肉絲兜炒一會。

5. 再加入冬菇絲及甘筍絲炒勻,注入鮮魚湯、清水及薑片煮滾。

6. 多煮3分鐘後放入麵條煮5分鐘(軟硬度可按個人喜好),伴入葱粒,即成。























溫馨提示:
 
- 上海麵條分為粗、中及幼,食譜中選用的麵條是上海中麵。

- 上海中麵屬半濕白麵條,外有薄粉,質地柔軟,適合煮及放湯。

- 煮白麵條時需要揭蓋,然後過冷河,可保持麵質清爽有靭度。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 有時煮得多真係唔知今晚食咩餸好,煮麵快靚正 ~

      刪除
  2. 上海湯麵我勁喜歡呢 ^^
    小高你好乖,會炒肉絲,我通常好LAZY,咩都掉去個煲煮,方便D,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. give me 55555 ~ Sammi ~
      ha...我唔懶時都ok....又時候都係一煲熟就算!

      刪除
  3. 呢個簡單易整, 我都試下先

    回覆刪除
  4. 袁太都好鐘意食麵 , 不過酸辣粉同米粉就麻麻地呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 酸辣粉係小高至愛,可惜主任唔好...只好出街吃.....:P

      刪除
  5. 小高~我同你一樣~不過我老公唔鍾意食麵~所以煮飯多咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺好多男士都唔好食麵,主任又係...係近日煮得多銀針粉佢先話鐘意,幾好食!XD

      刪除
  6. 呢個簡單呀, 平時放工可以煮下黎食, 正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!周六日懶得煮飯又可當一餐,不錯呢 ~

      刪除
  7. 小高,呢個上海麵正喎,
    清清地又有肉食下,岩哂減緊肥嘅芙芙呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,呢款湯麵真係唔錯架,有少少肉得來也有少少甘筍都幾健康好味!:D
      芙芙你都唔肥,唔駛太刻意減啦,不過我又知......結婚係一生人一次的大事係要以最佳狀態示人,所以小高全力支持!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...