2015年5月22日 星期五

~ Philips Airfryer。免油健炸鍋 ~ 煮意 - "香焗雞翼"


最近比較忙,沒空回覆大家的留言,不好意思喔!

各位親愛的可放心,小高OK的!不會被 "無謂人" 影響心情!



忙了,也少煮了......要煮也是簡單煮,就簡單來個香焗雞翼吧! 




放入 Airfryer 焗製,簡單快捷,很滋味 ~



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Airfryer主理 "香焗雞翼"


材料:(2-3人份量)

雞翼 10-12隻





















醃料:

A) 薑汁及紹興酒 --- 各1/2湯匙

B) 史雲生雞汁 1茶匙

C) 生抽及老抽 --- 各1湯匙,麻油 少許


掃面汁料:

麥芽糖及清水 --- 各1湯匙 **拌勻


製法:

1. 雞翼洗淨,用廚房紙印乾水份,加入醃料A薑汁和紹興酒醃勻。

2. 加入醃料B雞汁略醃,
伴入醃料C醃約1小時式以上(醃過夜更佳)。

3. 將麥芽糖和清水混合,座熱水拌至糖溶,備用。

4. Airfryer以200c預熱約3分鐘,放入雞翼(雞皮向下)。

5. 以200c焗約15-18分鐘(蓋上防噴濺上蓋,方便清潔),雞翼取出。

6. 反轉另一面,並蓋上防濺蓋,焗約12-15分鐘。

7. 掃上麥芽糖水,再焗2分鐘至表面呈金黃,即可享用。


溫馨提示:

- 雞翼先下薑汁酒,再用雞汁(or雞粉亦可)略醃,這樣較易入味。

- 掃上麥芽糖水後雞翼很易搶火,要小心看火以免燒焦。

- 可改用煎或放入焗爐220c焗約20-25分鐘,來代替使用免油健炸鍋烤焗。


~ ~ ~ Airfryer‧小分享 ~ ~ ~ 

 
- 在Airfryer炸籃底部放置鍚紙,清潔洗起來既省力又省時。

- 放上防噴濺上蓋能有肋縮短清洗的範圍,亦可減慢食物表面焦化的速度。

- 若要達到與不用防噴濺上蓋一樣的表面烘焙程度和熟度,所需的時間便更多。

- 因此,用上防噴濺上蓋的烹調時間可能會比食譜中建議時間稍長。


18 則留言:

  1. 雞翼絕對百搭 , 而且煮法簡單 , 用焗的方法更加方便呢 , 好味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同呀!一諗到煮雞翼真係煎、炒、煮、炸樣樣皆能,變化真多,味道又good!:)

      刪除
  2. 回覆
    1. Kwan, 係呀!尤其兩口子,唔駛開油鍋、焗爐都做到出色菜式,挺方便!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都like架,如果唔係怕激素多,真係想成日煮來食!:)

      刪除
  4. 回覆
    1. 雞翼煮法多多,又簡單易整,真係時時食都唔會厭!

      刪除
  5. 早幾日一田特價~D 無激素雞翼賣好平~小高有冇去掃貨呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,因為一田對我來說太遠,所以無去掃貨!
      無激素雞翼係咪綠色包裝架?上次同你一起出席活動我就o係一田買左包有機雞翼,減好多,好似原價$8x多減到$5x。
      之後我都有o係其他地方見過,好似最近連吉x島都有賣,但無減到咁平了!

      刪除
  6. 小高,想問用麥芽糖同蜜糖掃面有咩分別呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果找不到麥芽糖,用蜜糖代替!:)
      其實兩者分別不大,但我覺得麥芽糖會令食物面脆身d同香d,而且我唔係隻隻蜜糖都敢入爐,怕唔健康!

      刪除
  7. 好正啊! 我最中意雞翼架喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼真係由細到大都咁鐘意食!點煮都正!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...