2013年12月2日 星期一

我的入廚日記 - 蝦醬豬頸肉蒸豆腐


難得出城上街市買菜,除了買海鮮外,

小高還在肉檔購買新鮮的豬頸肉(可遇不可求,唔係檔檔有),

一塊盛惠五十多元,比起急凍的價錢貴近一倍。



始終急凍貨不及鮮貨好,特別用作蒸煮,盡可能上街市選購。



















↑那個晚上以蝦醬豬頸肉來蒸豆腐,佐飯一流。



豆腐本身沒味道,但蝦醬的味道滲入豆腐裡,令其變得更好味!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


蝦醬豬頸肉蒸豆腐


材料:(二人份量)

新鮮豬頸肉 1塊(約260克),盒裝蒸煮豆腐 1盒,薑絲 1湯匙





醃料:

蝦醬 適量(我用1 1/2湯匙),


生抽及紹興酒 - 各1茶匙,糖 少許


製法:

1. 豬頸肉洗淨,切薄片,加入醃料醃片刻。

2. 將豆腐切件,鋪放在碟上,撒上少許


3. 隔水以大火蒸2分鐘,取出,隔走水分。

4. 將豬頸肉平均放在豆腐面上,撒上薑絲。

5. 以大火蒸約20分鐘,即可享用。


溫馨提示:

- 不同品牌的蝦醬味道不一,小心調節,避免太鹹,影響味道。


14 則留言:

  1. 新鮮豬頸肉唔訂定都買到,好少有

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Li J, 係呀!我見有d街市真係要訂先會留起。去親銅鑼灣、灣仔果d...多數賣哂,或者預留左,今次我轉左另一個街市,可能肉檔多,所以仲買到,好開心!^^

      刪除
  2. 我好中意食豬頸肉, 用煎的方法好好味 ,
    我呢邊街市好常有新鮮豬頸肉買 ,
    蝦醬蒸都好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪,小高都係呀!無論係燒、煎、蒸定係用來打邊爐,只要o係豬頸肉小高都鐘意吃!:D
      正 ~ 可以成日買到新鮮豬頸肉做菜。
      早兩日同老爸講起新鮮豬頸肉,原來佢老人家閒時都有買來吃,不過娘家果邊街市未必成日有,因為大多留起比鄰近食市。要買真係要趁早。

      刪除
  3. 蝦醬, 好野味呀! 撈饭,一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 係,撈飯正正正!d豆腐索哂d汁又係正!:D

      刪除
  4. 豬頸肉我超級like,點煮都咁好食,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 小高又係呀!對,相當認同!豬頸肉真是小高的大愛大愛...講起都想吃...

      刪除
  5. 嘩~小高~加咗蝦醬~一定好香好惹味~飯都食多碗呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,黃師奶,d豆腐又索哂d汁真係好好味!:D

      刪除
  6. 回覆
    1. 涼粉子,蝦醬真係好惹味,正 ~ 今晚我同老友到場到越華會吃大餐,期待 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...