2013年12月16日 星期一

"巧忙" 的日子


巧忙、巧忙呀...... 


踏入十二月,一直未停過,這個星期除了出外吃飯做節外,

其餘節目一律押後(回覆留言也較慢,請見諒),

哈哈 ~ 皆因小高工場又來了,閉關趕工製作聖誕小品。


  





















↑為了充足準備,光是牛油...已入了廿多磚... XD。

(尚未足夠的,還有麵粉、砂糖、糖霜、牛奶、裝飾糖珠...... )




另外,小高會為好友千金在百日宴上製作8吋糖皮蛋糕,

感謝好友的信任,其實小高沒有太大的信心做得好,

經驗不足又疏於練習,始終翻糖蛋糕不及杯子蛋糕般較易掌握,

整體構圖甚為重要,盡管怎樣,我會全加以赴,做到最好!



新添置的廚用機在昨天正式啟動,

用它來打起Royal Icing真的既方便又能大量製作。


















在好友的大日子當天,小高為他們準備icing cookies,

過住也甚少製作以婚禮作主題曲奇,趁有空試造幾款造型,

這將會是小高廚房最大量製作的一次,希望一切順利,

不會令大家失望。

24 則留言:

  1. 小高一定會整得好靚,一切順利,對你無限信心呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi靚媽,多謝你,早兩晚又開夜車...聖誕果d,希望趕得及包靚靚!
      至於好友度...我會盡努力架!kisssssssssssssssss ~

      刪除
  2. 嘩~小高~你一定有大工程喎!~我好期待呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,一到十二月就開始忙了,就算幾忙我都希望可以製作小禮物送上一點甜!
      謝謝你,我會加油 ~ ~ ~

      刪除
  3. 回覆
    1. bubibu靚媽,你真好,多謝你的支持!>3

      刪除
  4. 期待小高的作品~加油加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 收到,多謝大大力的鼓勵,我會加加加油 ~ >3

      刪除
  5. 回覆
    1. 一年一次大工程...我會努力!謝謝喔 ~

      刪除
  6. 大製作! 我支持你! 但都不要冷落了主任就好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 多謝支持,話咁快又一年啦!今年我都唔整太多,夠就算 ~
      有時整到點幾兩點,好在佢無投訴,不過我都收到,唔會冷落主任既 ~ heehee

      刪除
  7. 又有大工程~ 又有新玩具玩, 這個12月會好充實啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚小洚,話咁快又一年...希望今年唔駛幾晚整到三更半夜,雖然小工程花時間,但一年一次無所謂啦!:D
      每逢12月都好忙...今年更甚,希望一切順利!你呢?有咩好節目?

      刪除
  8. 小高出馬,必勝!加油!
    今個星期好凍,小高大廚要穿暖d,以最佳狀態作戦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 有你為我打氣,我已經充滿力量,定必全力以赴,做到最好!YEAH ~
      謝謝你為小高送上貼心又窩心的問候,知道,你們一家都要保重,小心身體!Kissssssssssss

      刪除
  9. 小高,你好友能夠有你的甜品作祝福,會一世幸福的呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,感謝你的讚美,能夠為家人朋友送上小心意,也是小高的福氣!:D

      刪除
  10. 小高, 依幾日我都feel到你好忙, 以為你淨係忙X'mas作品, 原來仲有其他工程在手. 加油呀, 能夠品嚐你嘅作品, 一定好幸運同幸福[當然包括我在內啦, 哈哈]

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早呀!今天繼續凍,小心保暖!^^
      呢排真係忙過不停......希望一切能預期出品,謝謝為小高打氣呀!kisssssssss
      多謝你,能夠為你們送上一點甜也是小高的福氣!:D

      刪除
  11. 小高~你一定掂嘅,我對你有信心!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,多謝你,叫做順利完成,明天再造多少少曲奇for一對新人,包靚靚後就可以送給他們了,希望運送途中也順利!
      好似話後天又凍返,注意喔!^^

      刪除
  12. 加油呀,我都準備緊個 Xmas cake, 希望下星期可以誕生啦 :-D

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 早上好!謝謝你為小高打氣,呢排真係好忙,無時間回覆留言,望見諒!
      嘩!Xmas cake順利誕生?一會去你blog度睇睇先,可以嗎?^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...