2013年12月13日 星期五

我的烘焙自家製 - 黑糖香蕉蛋糕



好像很久沒有製作長形磅蛋糕,放了幾天的香蕉也熟透,

正好用來製作美味鬆軟的香蕉蛋糕,還試用黑糖取代砂糖製作,

味道比想預期好,甜度適中,加入合桃碎,更可豐富口感。























◎黑糖香蕉蛋糕 

製作時間:約1小時 (約1個長方形蛋榚模份量)


材料 :

無鹽牛油 70克

黑糖 58克

雞蛋 2個

香蕉 160克(約1 1/2隻)

低筋麵粉 100克

泡打粉 1茶匙

合桃(切碎)  25克




預備:

1. 將低筋粉及泡打粉混合,過篩。

2. 以180c 預熱焗爐15分鐘。

3. 備長方形蛋榚模一個,放鋪焗爐紙。

4. 牛油隔熱水座溶或放入微波爐加熱30秒,溶化成溶液。 



製作:

1. 將牛油溶液及黑糖置大碗中,用
電動打蛋器(打蛋器也可)以中速打發。{1+2}

2. 逐少加入已拂勻的雞液,再用打蛋器打發。{3}

3. 用叉壓爛香蕉成茸,把香蕉茸加入蛋漿拌勻。{4+5}

4. 篩入低筋粉及泡打粉,用膠刮拌勻成麵粉糊。{6}

5. 將麵粉糊倒入長方形模具中,灑上合桃碎。{7+8}

6. 放入焗爐以180c 焗約35-40分鐘焗至金黃,試熟,即成。

















***小小分享***

- 合桃可放入焗爐或平底鑊烘烘,倍加香氣。

- 拌勻麵粉糊時不要過度打發,混合即可,否則焗起的蛋糕不夠鬆軟。

- 香蕉宜選帶梅花點,做出的香蕉蛋榚較香甜。



28 則留言:

  1. 回覆
    1. Katie, 午安!你見點?今日好番好多未?
      平時好少就咁吃香蕉,但用來烘焙真係正好多,heehee....

      刪除
  2. 有香蕉既甜品都係特別好味架~~

    回覆刪除
  3. 我至爱的香蕉蛋糕 ! Yummy!

    回覆刪除
  4. 好正呀......香蕉蛋糕我中意呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪,午安呀!小朋友放假未呀?
      YEAH ~ 真係好好味,我都好鐘意!:D

      刪除
  5. 主任真幸福,成日可以食到小高既美食

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,你們果邊幾時放假?我呢邊要到周五...先開始...但個心已經無mood工作了!XD
      多謝你!^^

      刪除
  6. 賣相同味道相信都很不錯~~~正~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 多謝多謝,今次用黑糖又真係幾好味!^^

      刪除
  7. 合桃加香蕉一定好香 , 正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 我個人來講真係好鐘意合桃 + 香蕉呢個配搭!^^

      刪除
  8. 正呀!我屋企剛剛有個新玩具麵包機,正唸住買完料整咩好,香蕉唸落都覺得香呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩 ~ 恭喜肚b媽媽,有新玩具 yeah ~
      以後可以吃到新鮮熱辣的自家愛包!:D

      刪除
    2. 小高,剛剛weekend跟住做,屋企人第一次讚我啲野有水準,開心死我啦 ^^

      刪除
    3. 肚b媽媽,不好意思!剛剛先留意到你留言比我,跟小高分享喜悅!YEAH ~ 叻女!繼續密密整!:D

      刪除
  9. 我老公家下成日話肥~我整少咗好多甜點呢~!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 小洚,呢個組合配搭真係正,我自己都好好好鐘意!^o^

      刪除
  11. 小高, 自從食咗你嘅朱古力合桃曲奇同blueberry muffin就愛上你嘅甜點. 依個香蕉合桃蛋糕, 我都好想食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 你令我覺得好感動,好開心,謝謝你!沒想到小高的自家甜點令你鐘意之餘,仲對烘焙產生興趣,好,感興趣就行動啦!你一定做得好好!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...