2011年8月18日 星期四

我的甜品自家製 - 木糠布甸


初次遊「二德惠」烘焙店小高興奮無比「差d想將成間店搬返屋企,未想好什麼時候製作木糠布甸,急不及待將瑪利餅帶回家,正好配合小高心血來潮(雖然阿sir成日提我o也,唔常用既烘焙工具同材料唔駛買咁多,但我...真係忍唔住係咁"買" XDDD)!
第 一次品嚐木糠蛋糕就在澳門《九如坊》餐廳,一試難忘,每逢遊澳門必回味一番,可惜該店愈賣愈貴(加上堂食要加10%服務費),一件木糠蛋糕售價是六十多元 (上年價, 唔知今年仲係咪?),真不划算 >___< !其後惠顧《沙度娜》細細杯,份量剛好,且富多種口味,只售十多元。

既然愛上弄甜點,小高當然要自家試製啦!
 

↑多出來的忌廉配上oreo餅,變成一杯袖珍版既"Oreo木糠布甸" :D。



昨天買齊材料推遲做飯,立即動手製作。
初時未能掌握鋪放忌廉的技巧,整多幾盒漸漸上手,信心增加(頓時覺得自己好有藝術天份  )。試味後,我倆甚感滿意,翌日拿回公司與友人分享(成功左,先敢派街坊 :P )。

↑昨晚收到友人的message「The "木糠布甸" is excellent.」令小高開心不已,更有滿足感,謝謝賞面!


木糠布甸 (約6-7杯份量)
【食譜來源:"林家舖子" → 小高稍為改良

材料 :
 
瑪利餅 120克 (我果包只有116克都ok)

淡忌廉 500毫升

煉奶 120克 (甜味視乎個人喜好)

雲呢嗱條(籽) 1條 (無用到都ok)

雲呢拿香油 1茶匙 (無用到雲呢嗱條所以落多少少)

砂糖 1湯匙
 

製作: 

1. 瑪利餅用攪拌機或置於密實袋中,用麵糰棍壓碎,備用。


2. 淡忌廉用電動打蛋器打至6成企身。

3. 加入煉奶、雲呢嗱香油及糖打至8成企身(像軟雪糕般)

4. 忌廉放入唧袋,杯中放入少量的瑪利餅碎(可用篩把餅碎篩入),略為壓平。

5. 倒入半吋份量的忌廉,用匙鋪平,如此類推,直至完成,最面層是餅碎。

6. 最後放進冰箱冷藏至凝固(雪過夜味更佳),即成。


*** 小分享 ***

- 完成後可在最面層加入1茶匙可可粉,增添香味。

- 如沒有唧袋可用密實袋取代。

- 以上材料均皆可在超市買到。


‧附錄:材料費參考  > > > 產品售價以各大商店最新公布為準 < < <
法國總統牌(President)淡忌廉 500ml紙盒裝 @超市  ---  $54.9
雀巢鷹嘜煉奶一罐 370g @超市  ---  $11.5
嘉頓瑪利餅獨立小包裝 116g @二德惠  ---  $7
雲呢拿香油 30ml @二德惠  ---  $10

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...