2014年12月11日 星期四

~ Staub ~ 煮意 - 蠔油薯仔炆滑雞


主任比我早收工,郤甚少準時下班,有時候會等我一起下班,

有時候工作至六、七點多才回家吃飯,家裡沒有特定的晚飯時間

一般都在七點半左右,視乎當晚下廚菜式複雜程度而定!哈 ~ 


某日,如常做飯以Staub鍋子來炆煮菜式,等到七點多仍未見主任回來,

想他必定在忙,所以不敢打擾,只好放慢手腳。






















 



等到八點多,主任回來了!還好用上Staub鍋子來炆雞,

熄火後,無論焗多久也不會令菜式煮過時,依然原汁原味,

只需翻熱,再快手炒碟青菜,即可「開飯」!



題外話,善用家中的鑄鐵鍋具、蒸爐後,令小高入廚更易掌握時間,

由以前八點多開飯,現已提前在七點左右(能夠早到開飯,滿足感又會再大d)。




洋葱、薯仔與雞這食材組合,非常匹配,

加入大匙大匙的蠔油,令味道提升,更好伴飯!


























薯仔經爆香或炸過比較易熟,做到表面結實,內裏軟腍。

薯仔放入汁料中炆煮十多分鐘便開始軟腍,炆二十分鐘令汁醬滲入更入味。




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Staub主理 "蠔油薯仔炆滑雞"


材料:(二人份量)

新鮮雞 1/2隻,洋葱 1/2個,薯仔 1-2個(視大小而定),

甘筍 1/2
,薑片 2片,青葱 2條(切段)






















醃料:

生抽 1湯匙,紹興酒 1/2湯匙,糖 1/2茶匙,


粟粉 1/2湯匙,麻油 少許(後下)


調味料:

蠔油 1 1/2湯匙,生抽 1茶匙,清水 120毫升


粟粉水:

粟粉 1茶匙,清水 1湯匙 **拌勻


製法:

1. 將雞洗淨,斬大件,抹乾水分,伴入醃料醃約半小時。

2. 洋葱去皮,切塊;薯仔及甘筍洗淨,去皮,切角,薯仔浸於水中。

3. 燒熱油鑊,加入薑片及雞件爆炒片刻,盛起;再下少許油將洋葱兜炒。

4. 另起油鍋(我用Staub‧18cm),下2-3湯匙油。

5. 將薯仔炒香,或以半煎炸方式炸至金黃,加入甘筍兜勻。

6. 隔去多餘油份,加入雞件、洋葱及調味料兜炒一會,加蓋炆煮約10分鐘。

7. 熄火,焗10分鐘;其後以小火加熱,待汁料煮滾起加入葱段拌勻。

8. 下粟粉水埋芡,原鍋上桌,即可享用。


溫馨提示:

- 薯仔(又稱馬鈴薯、土豆)去皮後浸於水中,以免變黑,烹煮前才瀝乾。

- 炆煮前將薯仔炒香或煎炸過較易熟,在炆煮過程中亦不易溶化。

- 如薯仔長了芽或變綠,即表示含有龍葵素,易引起中毒,不宜吃。

- 此食譜宜選中國黃薯;此外可以雞中翼取代新鮮雞件。

- 若以其他鍋子炆煮,下調味後炆約20分鐘,水的份量應要多一點。


12 則留言:

  1. 小高,我都覺得有了Staub掌握時間更準確。 BTW, 蠔油真係有提鮮作用。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 整好左,放埋一二邊,仲可以騰出一個爐頭,又多個好處!:)

      刪除
  2. 啊,原來" 經爆香或炸過比較易熟,做到表面結實,內裏軟腍",我之前仲一直唔知點解出銜食的薯仔咁好食,原來係咁o既原因 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 係架....薯仔煮得夠腍真係好好味!有d汁送下飯又更加正!^^

      刪除
  3. 炆煮前將薯仔炒香或煎炸過較易熟,在炆煮過程中亦不易溶化。<--你唔講我真係唔知呀~成日都覺得薯仔好難煮熟, 好難淋~依家可以試下 thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia靚媽媽,真係好替你開心,歡迎木子bb!你記得要多休息呀!^^
      呢個方法我都細細個觀察小高媽,大個左就明白呢個步驟可以令到d薯仔腍d,但又無咁易散!有機會也試試看 ~

      刪除
  4. 主任真係sweet,遲收工都係為左同小高一齊拍拖收工 ^^
    用蠔油煮,個味道應該幾特別喎,有機會都想試下,唔洗淨係咖喱雞 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 早上好!其實主任真係幾sweet架,佢唔止比我放得早,仲返得晏過我,但好多時都會早起同我一齊出門口!^^
      其實我細細個媽媽都係成日煮咖喱雞,一整可以食好多,我o也幾兄弟姊妹都好鐘意吃!不過你有時間又試下用蠔油整,都一樣好好味架!:D

      刪除
  5. 我家下都係~老公返黎會打電話~~佢唔打~我就等囉~
    冇吹佢~~~至多自己食住餅等~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶真體貼,幾夜都等老公返來吃飯,sweet ~

      刪除
  6. 袁生都唔知幾耐冇接我放工呢 ><,我平時都會炒香薯仔先再炆

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁生係咪收得晏?不過...唔緊要啦!袁生唔接收工,你們都一樣咁幸福!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...