2014年12月31日 星期三

我的入廚日記 - 香辣雞腿南瓜飯(電飯煲食譜)


這個冬天真太「懶」 → → → "我"! kaka ~ 


十二月數落煮了三、四餐,每次下廚離不開是「懶人飯」,

這次亦不例外,一個電飯煲,按鍵,就最方便不過!























小高這個懶人飯適合任何時候(尤其o係假期前後不想煮飯o既日子),

材料隨意,最大賣點是一個電飯煲助你輕鬆入廚,這飯更是簡單方便又美味 ~



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


香辣雞腿南瓜飯(電飯煲食譜)


材料:(2-3人份量)

雞腿(小) 10-12件,日本南瓜 1/4個把,紫洋葱 1/3個,

珍珠米 1 1/2杯,清雞湯 1杯,辣椒粉(Red Papper)及黑胡椒碎 --- 各適量


























醃料:

蒜蓉 2茶匙,史雲生調味雞汁 1茶匙(可刪去),生抽 1湯匙,

糖 1/2茶匙,蒜鹽、辣椒粉及粟粉 --- 各適量


製法:

1. 雞腿洗淨,用叉在雞腿肉面上刺數下,伴入醃料醃約30分鐘。

2. 南瓜去皮去籽,切粒;紫洋蔥去皮,切塊,備用。

3. 在電飯煲內加入已洗淨的珍珠米及雞湯(按平時煮飯的份量,水份可減一點)。

4. 浸約15-20分鐘(如用絲苗米可不用浸,直接加入材料按制便可)。

5. 將雞腿、南瓜粒及紫洋葱平均鋪放於飯面上(材料盡量不要重疊)。

6. 灑上適量的辣椒粉及黑胡椒碎,按鍵煲飯,待飯好,再焗約5-10分鐘。

7. 可按個人喜好灑上葱花拌勻,即可享用。


溫馨提示:

- 選用珍珠米需浸水一會,若改用絲苗米則不用。

- 食譜中水的份量,可按個人喜歡好增加或減少,調至合適的軟硬度。

- 食譜用上雞全翼的雞腿部分,不用切細件,如體積太大需切件,較易熟透。

- 如沒有辣椒粉可用辣椒取代;若不嚐辣,辣椒粉可刪去(食譜的辣度屬輕微)。 


4 則留言:

  1. 小高~我同你一樣~12月冇乜煮過飯架咋~好多相都係舊相~哈~冇計~天氣凍~人懶咗~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要來個深情擁抱 yeah ~
      天氣凍真係咩都唔願郁,你都明架啦 ~ 煮完又要洗一大餐,有時真係出去食就算!XD

      刪除
  2. 小高,冬天對我哋煮婦嚟講,除咗懶煮飯,仲懶洗碗~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...係呀係呀!煮都係其次,洗先慘!XD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...