2014年12月29日 星期一

聖誕結束,期盼新年......


連放四天假期,太爽吧!剛過去的平安及聖誕小高也外與友慶祝, 

再過幾日又放新年假, 大家會否自制長假期?


小高沒刻意安排節目,不過每當想到放假可窩在家懶洋洋地度過,便 happy ~





















天氣持續寒冷,大家要多穿衣保暖喔!:)

8 則留言:

  1. 休息了四天, 我都唔想返工呢!! =p

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 早呀!係呀...返多一日又話放,真係邊有心機做o野!XD

      刪除
  2. 小高,你地D 美食真係色香味俱全,好犀利呀~~~~
    遲來的聖誕快樂,仲有新年快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 新年快樂喔 ~ 不遲不遲,有你的祝福,我感到天天都快樂 ~
      誇獎啦 ~ 集結眾人力量能夠炮製一台的美食真係好興奮、好有滿足感!^^

      刪除
  3. 小高,睇你面書知道你過了一個好開心又很充實的聖誕節。你哋幾個好犀利呀! 我都好期待可以有這種類型的聚會

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 今個聖誕真係夠開心同難忙,呢排仲食左好多好多美食!
      光是打邊爐,呢個月都打左好幾次...雖然好鐘意,但亦都好肥呢 ~ XD

      刪除
  4. 今日1月2日~我朝早叫我老公返工~佢幾萬個唔願意~哈~不過二月中先新年~有排先捱到長假期呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,haha...做咩唔比黃生放多日?放左可自制長假期喎!keekee....
      不過我無地方去,都寧願儲住假先。呢排天氣咁凍,真係日日都唔願起身 ~
      昨天細看下才發現原來今年農曆年o係二月中,咁真係又要繼續等了......

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...