2013年11月12日 星期二

我的入廚日記 - 薑汁煮蜆


















蜆的煮法多元化,可蒸、炒、煮,配以常備的配料薑、

葱、蒜頭、指天椒......便可做出不同菜式。


踏入秋冬季節,涼風陣陣(尤其o係呢兩日),

為大家介紹以薑入饌的菜式 ── 薑汁煮蜆,吃罷渾身是暖。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



薑汁煮蜆


材料:(2人份量)

大蜆 600克(約1斤),
茸 1 1/2湯匙,薑 50克(切絲),

葱 適量(切絲),芫荽 適量(切粒)

 

 
















調味料:

生抽及蠔油 --- 各1湯匙,清水 5湯匙


製作:

1. 將蜆浸於鹽水中約一小時,洗淨,瀝乾。

2. 燒熱鑊,下少許油,以小火將蒜茸爆香。

3. 下蜆炒勻,加入薑絲及調味拌勻。


4. 蓋上鑊蓋煮一會,下葱絲兜炒。

5. 炒至蜆殼完全張開,最後加入芫荽,即成。


溫馨提示:

- 若時間充裕,大蜆浸於鹽水一小時後,換上清水再浸約半小時。


- 若要薑味濃郁,可自行調節薑的份量或加入薑汁同煮。

- 薑,味辛性溫,能寒健胃。
 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. Katie, 早呀早呀!對,我又係...早兩日出街吃都忍唔住點蜆,真是我大愛!:D

      刪除
  2. 貓豬女好耐沒有煮蜆~~ 見到小高整, 攪到我心郁郁想食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓豬女, 早呀!你最近幾好嗎?^^
      天氣凍左好多,小心身子呀!>3<
      整啦整啦 ~ 早兩日出街吃我都忍唔住叫左碟蜆,真係百吃不厭。:P

      刪除
  3. 小高~哈~我都係煮咗蜆呀!~不過我就豉椒~因為我老公鍾意咁食呢~
    等我下次試下你呢個介紹先~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豉椒炒更惹味,正正正 ~ 講起就流口水 ~

      刪除
  4. 小高,最近是否好忙呢?
    蜆呀好味呀,芙芙未試過薑汁煮呢,
    很岩秋冬吃呢!芙芙又要試下!
    最近雖然天氣轉冷,但芙芙睡眠不太好呢,
    可能太多心事了,常常感到有壓力呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,午安!差點想講早安...望望錶原來就快1點夠鐘吃飯,呢排的確忙左好多,晚上回到家不是忙著開壇就是懶懶的,所以...少左update近況又少去探你!
      你呢?你又忙完未?你ok嗎?別想太多...隨心而行,到周末了,出外走走舒發悶氣,芙芙,你要加油呀!保重!
      講到蜆,用薑汁煮好o岩冬天吃!^^

      刪除
  5. 回覆
    1. Emily, 謝謝喔 ~ 想吃就快快動手吧!^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 水太太,午安!真係好味架...我鐘意落多d薑!^^

      刪除
  7. 蜆, my favroite! 又多样煮法,多谢你呀,小高!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 小恩子,呢排多入廚嗎?^^ 快d整來試試!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...